2012. február 26., vasárnap

It's my birthday

Illetve már nem egészen, mert tegnap volt, a bulim meg tegnapelőtt, de ez most igazából lényegtelen. Csak pár nap... Szóval összegezve az elmúlt napokat, határozottan állíthatom, hogy jó kis szülinapom volt. Volt minden, ami kellett, jó társaság, alkohol, zene, kisebb ajándékok, meg ilyesmi. Tegnap még skype-on keresztül tortám is volt, bár megkóstolni nem tudtam, csak megnézhettem, de még így is örültem neki.^^ Szóval köszi Anya, Apa,Sziszi meg az egész Jusztin családnak is külön. Jó volt látni titeket, még ha csak így kamerán keresztül is=) Lakótársam egyébként utána azt mondta, hogy teljesen úgy hangzott, mintha valami buli lett volna a szobámban. És végül is volt is, csak virtuálisan. Az Internet csodája, hát igen :P
Tegnap Marine bulija nem volt olyan nagyon hú de jó, de leginkább azért, mert nagyon kevés embert ismertem és mindenki részeg volt kb, ami meg ugye nem a legjobb terep az ismerkedésre. Én is ittam, de ma nem volt másnap meg semmi, szóval valószínűleg a saját bulimon elfogyasztott hat feles pálinka jobban betett, mint az.
A saját bulimat egyébkén is jobban élveztem. Jó kis társaság jött össze (ahhoz képest, hogy attól féltem, senki nem jön el, olyan sokan voltunk, hogy el se fértünk a szobámban :P), vicces volt a pálinka-kóstoltatás, még ha a magyarokon kívül nem is ízlett senkinek. Mindenki elvörösödött tőle, pár embernek még a szeme is bekönnyesedett és percekig meg se tudtak szólalni. Például szegény Yukit szerintem kis híján megöltem egyetlen felessel. Szóval igen, a hír igaz, a japánok tényleg nem bírják az alkoholt (meg általában az ázsiaiak). De hát ez az igazi magyar házi pálinka!
Akárhogy is, jó kis hétvégét zártam így a szülinapomon, bár még mindig nem tudom teljesen felfogni, hogy húsz éves vagyok. Micsoda vénség, fúj! :P
Na most csak így ennyi, csók mindenkinek, majd még jelentkezem :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése