2012. február 19., vasárnap

International dinner

Na még mindig élek ám, emberek, csak mostanában kicsit kevésbé történtek dolgok, meg kevésbé volt hangulatom blogolni is. Most is csakúgy röviden (legalábbis előzetes tervek szerint).
Szóval, ma, mint a bejegyzés címe is mutatja, international dinneren voltam. Én is olyan hű de nemzetközi vagyok, hogy ezt most nincs kedvem lefordítani :P (Mellesleg, tudtátok, hogy az international administrationt még egy japán se tudta nekem rendesen japánra lefordítani? Szóval továbbra sem tudom, hogy mondjam, ha esetleg azt kérdezik tőlem, mit tanulok. Kommentben várom az ötleteket a lehetséges fordításokra, akinek van estleg XD)
Szóval ott voltam és meg kell hagyni rengeteg ember volt ott. De tényleg, kb. mozdulni sem lehetett. De vicces volt és volt sok kaja, ez a lényeg *.* Találkoztam elég sok emberrel és jól szórakoztam. Voltak ott japánok, olaszok, kínaiak, németek, spanyolok, szóval mindenféle. Azért örültem, hogy nem volt mindenki teljesen idegen. De jó arc idegenek is voltak azért. Meg persze degeszre ettem magam (még ha én helyhiány miatt a saját csodálatos kolbászos kenyeremet végül nem is prezentáltam, csak tahó módon pusztítottam, amit megláttam :P). Nálam a tiramisu meg az udon nyert egyébként, bár a pizza sem volt rossz, meg még volt valami tésztás akármi is, aminek nem tudom a nevét, ami határozottan ízlett. Szóval egy szó, mint száz, jól szórakoztam.
Ez volt ma, holnap meg a tervek szerint aerobic órára megyek. Igen, én. Nem, nem viccelek. Ma megtudtam, hogy Yuki, meg egy spanyol lány is jár oda, akivel beszéltem már legalább egyszer óra előtt. Ők azt mondják, jó. Hát majd meglátjuk. Holnap beszámolok az élményeimről, ha lesz kedvem és nem felejtem el :P

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése