2012. március 25., vasárnap

I can go the distance

Egy hét múlva ilyenkor ha minden jól megy már otthon leszek :) Ne tagadjátok, örültök nekem, nem igaz? Na ugye, tudtam én :P Nem mintha nem érezném jól magamat itt kint, de azért az otthon az mégiscsak otthon. Meg már majdnem két hónapja itt vagyok. Megszoktam már itt a dolgokat és elég sok jó arc ember is van itt, de azért na.
Egyébként ahhoz képest, amilyen aszociálisak általában a hétvégéim, a mostani sokkal mozgalmasabb volt. Ez nem is rossz, ahhoz képest, hogy nem is terveztem semmit. De hát a spontán események végül is a legjobbak.
Péntek éjszaka lényegében nem aludtam, mert átvirrasztottam az egészet Louis-szal és Hiroe-val. Vicces volt. Ittunk, ami ritka eset errefelé. De berúgni még mindig nem sikerült. Szeretem az ázsiaiakat, de nem lehet velük rendesen inni, mert nem tudnak. Persze valahol jó is nekik, mert olcsón megússzák a dolgot, egy-két ital és már készen is vannak. :P (Mondjuk Hiroe ázsiai létére meglepően jól bírja a piát, de ő a kivétel, ami erősíti a szabályt.)
Ma pedig hegyet másztam. Már csak azért is, mert Bergent ugye hét hegy veszi körbe és én még nem is voltam eddig túrázni, mióta itt vagyok. Nem akartam úgy hazamenni, hogy nem voltam legalább egyszer, mert az olyan bénán hangzik. Hát most ez is meg volt. Nem rajongok a túrázásért, de ilyen pár órásakat még bevállalok, főleg így, hogy még ingyen barbecue is volt :P
Aztán még leugrottam a konditerembe. Mostanában eléggé mániám a dolog. Valahogy kezdem megszokni, hogy egy héten hat nap edzésekre járkálok. Eleinte csak azért csináltam, mert unatkoztam, meg mert drága volt a tagsági és ki akartam használni, ha már megvettem, most viszont már valahogy hiányérzetem van, ha nem megyek. Nem mintha baj lenne :)
Egyébként ma is sütött Nap, ami itt elég ritka. De most nagyon szép hétvégénk volt, remélem sokáig kitart még ez az időjárás, jó lenne egy napsütéses Bergent itt hagyni. Míg nem vagyok itt, eshet, megengedem :P
Különben a norvégok, legalábbis a bergeniek bekattannak a napsütéstől. Mindenki rohan kifelé, ha meglátja, rövidujjúban ücsörögnek a parkokban és a teraszokon és jégkrémet esznek! Megjegyzem, meleg annyira nincs, olyan jó tíz fok körül lehet a hőmérséklet, ők meg szinte fürdőruhára vetkőznek XD Vicces.
Na ennyi lettem volna mára és rettegjetek, mert ha nincs szerencsétek, rövidesen akár össze is futhattok velem Pesten vagy Kecskeméten :P

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése